FANDOM

Polish version

thumb|Siedziba rządów Rzeszy - sztab w Hitlerowie.Rzesza - nazistowska organizacja, jaka zajęła kilka tuneli na zachód od Republiki Nowej Woli, a konkretniej - od Kotłowni na Woli. Założyli ją naziści, dawny ONR oraz Ci z Niemców, jacy ukrywali swoją prawdziwą tożsamość przed wywiadami alianckimi. Kiedy doszło do zagłady nuklearnej zbiegli do pobocznych tuneli. Przez 5 lat tworzyli małe, podziemne miasteczko, jakie nazwali Hitlerowem. Położone było dokładnie trochę na południe, pod dawnym centrum handlowym, jakie kiedyś było do 1937 roku laboratoriami w stylu francuskim, badającym promieniowanie oraz jednym z tych, jaki należał do projektu budowy broni atomowej.

Silnie zmilitaryzowana frakcja, w 1957 roku zajęła tunele pod Aleją Rewolucji 1905 Roku i dotarła do Kotłowni oraz Bractwa Sybiraków. Dotarła też do puszczy na Moczydle oraz do wschodnich granic Fortu, obejmującego dawną Redutę Ordona i Fort Wola, przemianowany w latach 20. XX wieku na centrum handlowe. Ich zdaniem jedynie czyści genetycznie ludzie mogą żyć i przetrwać w nowym świecie oraz tylko oni odbiją powierzchnię z rąk mutantów i robotów.

Panuje podział na kasty i rasy. Kasty to m.in. soldaci, politycy, skrybowie, naukowcy i wiele innych. Na czele wszystkich stoi Fuhrer, tajemniczy osobnik, który wydaje się być niezwykle inteligentnym człowiekiem. Istnieją trzy tak zwane rasy: übermenschen, to jest panowie całej Rzeszy; menschen - normalni ludzie nie wykraczający poza "standardy" oraz untermenschen, którzy pełnią rolę niewolników. W Rzeszy panuje państwo policyjne, istnieją owiane złą sławą getta żydowskie i obozy pracy, zwane konzentrationslager oraz wiele innych nazistowskich specjałów.

Historia

Powstała w 1950 roku, kiedy to grupa agentów niemieckich i kolaborantów zbiegła przez tunele w region, znany dziś pod nazwą dzielnicy niemieckiej. To właśnie ten region był znany jako Hitlerowo. Reszta uciekła do tuneli na północy. Tamten region nazwał się Państwem Odolańskim. Niemcy i ich kolaboranci byli pogardzani i izolowani. Jednak wkrótce zaczęli tworzyć o wiele bardziej zaawansowane technologie, a w 1965 sięgnęli tuneli tranzytowych, a następnie rozpoczęli stalkerstwo na powierzchni. Dzięki piątej kolumnie w Odolanach zajęli państwo i okoliczne tunele, a następnie na terenie podziemnych hal wyznaczyli swoją władzę opartą o przedapokaliptyczny nazizm. Tam jednak podludźmi byli już nie Słowianie, Żydzi i Cyganie, a mutanci. Do tej grupy zaliczono też psioników, którzy zaczęli się pojawiać po Dniu Sądu.

W roku 1970 zaatakowali Kotłownię. W ich obronie stanęła Republika, Dworcowi z Dworca Zachodniego oraz finansowo także Gildia. Wojnę przegrali, ponieważ udało się okrążyć 1. Armię im. Skorzeny'ego, która została wzięta do niewoli. Brak żołnierzy był bardzo ciężki dla Rzeszy, która wskutek tego rozpoczęła głębszą eksplorację oraz wysłanie byłych jeńców na ekspedycję w nieznane regiony. Nie jest jasne, czy mutanty, jakie w 2015 zaatakowały z dołu posterunek Republiki Nowej Woli w Kotłowni - dołączyła na początku lat 80. XX wieku - ale wiele wskazuje, że przybyły z podziemi Rzeszy.

Dzielnice

Getto żydowskie

Dzielnica, w której mieszkają wszyscy Żydzi, a także mutanci i Ci, którzy są słabi z powodu jakiejś choroby. Dzielnica kompletnej nędzy, ciągnie się przez całe tereny na zachodzie, oddzieloną dzielnicą polską. Getto pełne jest rozmaitych przedsiębiorstw zajętych przez Niemców, gdzie wszyscy mieszkańcy z tego regionu pracują jak niewolnicy i często giną, a ich majątki są bez pytania okradane. Brakuje tam praktycznie wszystkiego, od elektryczności po dostawę słodkiej wody aż na kanalizacji skończywszy.

Dzielnica niemiecka

Zamknięta dla wszystkich innych dzielnica stanowi śródmieście Rzeszy. Są to takie osady, gdzie żyją tylko i wyłącznie Niemcy. Mają wszystkie możliwe usługi i żyją jak reszta podziemi Warszawy. Dostęp tam mają tylko Niemcy oraz osoby ze specjalną przepustką wydawaną na odpowiednich komisariatach. Wszystko tam jest ładnie wyczyszczone, a żarówki świecą tak jak słońce w dzień.

Dzielnica polska

Dzielnica zamieszkana przez Polaków i innych kolaborantów. O wiele gorsza od niemieckiej, ponieważ brakuje dostatecznej elektryczności oraz ogrzewania, jak również nie ma aż takiej ilości żywności. Jest największą dzielnicą, podzieloną na trzy dystrykty: Szczyt stanowiący siedzibę najbardziej wpływowych osób, Gardło będące dla klasy średniej i Lochy - olbrzymie, zagrożone atakiem mutantów slumsy. Prócz Polaków żyją tam też Finowie, Węgrzy, Austriacy, Rosjanie oraz Czeczeni.

Obozy pracy

Owiane złą sławą obozy pracy, zwane z niemieckiego Konzentrationslager są w teorii miejscami, gdzie zsyła się wszystkich kryminalistów. W rzeczywistości jednak trafiają tam wszyscy, których władza uzna za mutantów. Każe im pracować nawet całą dobę, niekiedy nawet wręcz całkowicie nagich, przez co jedynie są ozdobieni resztkami bielizny lub ranami po żelaznych batach. Mieszkający tam więźniowie wydobywają minerały, albo udają się na powierzchnię w pseudo-kombinezonach z przezroczystej folii, by następnie pospiesznie zebrać materiały do środka.