FANDOM

Reincarnates -
Polish version

Reinkarnaci - prastara, dawno wymarła rasa z czasów Średniej Ery. Poprzedzali Ludzi Realnych i byli następną z ras Twórców po tym jak w wyniku zdrady Hastadariusa upadła rasa Pierwszych. Za ich czasów odkryto nowe technologie, lecz niestety byli w stosunku do niej mocno religijni. Wiadomo o tym, że gatunek reinkarnatów mógł się reinkarnować nieskończoną ilość razy, a zginąć mógł wyłącznie dzięki magicznemu orężu i to tylko i wyłącznie w postaci broni białej. O wyglądzie rasy wiadomo jedynie to, że byli humanoidami.

Historia

Wiadomo że Reinkarnaci pojawili się po upadku Pierwszych. W ich czasach dokonano większej eksploracji międzywymiaru, odkryto między innymi Nowy Świat. Byli bardzo ekspansyjni, a także zdołali przeciwstawić się wielu inwazjom na swoje światy. Niestety nie zdołali pokonać Hastadariusa i jego sił, kiedy masowo ruszyli na Centrum. Kiedy tylko ono zostało, postanowili wykorzystać swoją cudowną broń i zniszczyli cielesną powłokę Upadłego Pierwszego oraz odebrali mu najpotężniejsze moce, czyniąc niezwykle słabym, by wreszcie dusza zginęła. Jakimś cudem to przeżył i wrócił do Anarchistycznego Świata, ale to na zawsze sprawiło, że od teraz jest zmuszony do życia w szczelnie chronionym mechu, zawierającym zbiornik z odżywką. Przemieniony w środku ulegał nieustannym mutacjom, a także przez międzywymiarową energię stawał się coraz mniej sobą. Reinkarnaci zebrali ocalałych, ale nie byli w stanie ani odbudować swoich imperiów, ani populacji. Uciekli więc na wymiarostatkach przez Pusty Świat do Niezbadanego. Nie wiadomo czy im się udało.

Dziedzictwo

W przeciwieństwie do Pierwszych ruiny i wynalazki Reinkarnatów spotkać można w Starym i Nowym Świecie oraz w większej ilości. Część z ich artefaktów była naprawdę potężna, najpotężniejsze z nich są zdaniem Przemysława Przemkowskiego zdolne zapewnić realną nieśmiertelność. Posiadł on jeden z nich, a nazywa go horkruksem, dzięki czemu może się reinkarnować nieskończoną ilość razy, nawet jeśli zginie z rąk Człowieka Realnego. Artefakty takie jak broń są obiektem zainteresowania Naczelnego Technika Federacji Bermudzkiej Primarisa Magosa i wszechmonarchy Wielkiego Układu CreationKeepera, ponieważ posiadają moc zdolną niszczyć nawet całe światy z życia, zostawiając je jednakże w całości razem z budowlami i ukształtowaniem terenu. Niektóre z nich, jak na przykład zdolność budowy miast w międzywymiarze, pozwoliła na nowe możliwości w osadnictwie.